Monday, October 28, 2013

Why me?

I don't want to quit school. Why me of all. Why I have to go through this. Why? Ya Allah. Tolong la. Berat nyer ujian kau beri pada hambamu ya Allah. Aku tak kuat lagi. Kenapa banyak nyer dugaan kau berikan aku. Kau amik orang aku sayang. Kau hilangkan kepercayaan dia. Sedangkan aku ingin berbuat sesuatu demi hubungan kita. Kenapa ya allah? kenapa kau selalu beri aku ujian untuk hadapi semua nyer seorang diri. Aku tak sanggup ya allah. Aku tak sekuat seperti apa yang kau sangkakan. Aku tak kuat );

Awak sampai hati awak gini. Ye dulu memang saya selalu text awak kan. Bila anything cause it was my fault. But now. No not anymore. Saya bawak diri. Sebab saya kecewa dengan awak. Awak tak fikir pun yang saya sebenar nya hanya ingin membuat sesuatu baik untuk hubungan kita. Supaya hari jadi awak. Awak akan kembali ceria selalu. Tapi awak buat saya gini. Sampai hati awak biarkan saya lalui semua nie seorang diri padahal awak janji akan selalu dengan saya bila susah dan senang. Sampai hati awak. But still I'm waiting for your text or call. Hats.

Lepas nie. Dugaan apa lagi kau nak beri padaku ya allah.

No comments: